ALFA ROMEO PREDSTAVLJA POSEBAN LOGO POVODOM PROSLAVE 115 GODINA ISTORIJE

  • Alfa Romeo predstavlja logo kojim obilježava svoju 115. godišnjicu, kao počast svojoj legendarnoj istoriji.
  •  Lansiranje novog loga poklapa se s dva ključna događaja u istoriji Alfa Romea: istorijskom pobjedom na trci Mille Miglia 1930. godine sa Taziom Nuvolarijem i debijem Quadrifoglija na trci Targa Florio 1923. godine.
  •  Godina 2025. donosi i druge značajne trenutke za slavlje, uključujući stogodišnjicu pobjede GP Tipo P2 na prvom Svjetskom automobilskom prvenstvu, 75. godišnjicu modela 1900 i osvajanja prve svjetske titule u Formuli 1, debi Giuliette Berlina 1955. godine, predstavljanje Giulia Sprint GTA 1965., pobjedu modela 33 TT 12 na Svjetskom prvenstvu konstruktora 1975. i dolazak modela Alfa 75 iz 1985. godine.
  •  Ovaj svečani logo će biti vodeći simbol događaja, relija i promotivnog materijala. Više od 250 Alfa Romeo klubova širom svijeta imaće potpunu slobodu da ga koriste u proslavi 115 godina strasti.

 

24. juna, Alfa Romeo će proslaviti 115. rođendan – značajnu prekretnicu koju globalni brend obilježava već sada zvaničnim predstavljanjem jubilarnog loga. Ovaj logo je omaž izvanrednoj istoriji italijanske strasti, stila i sportske konkurencije. Novi logo je podijeljen sa službenim klubovima i fanovima širom svijeta, za upotrebu na događajima, relijima i lokalnim inicijativama. Ovaj simbolični ali snažni gest naglašava duboku vezu između brenda i njegovih strastvenih fanova – "Alfista", odnos koji ne poznaje geografske ili vremenske granice, već se temelji na zajedničkoj strasti i vrijednostima koje definišu Alfa Romeo.

Za otkrivanje ovog loga odabran je poseban trenutak u godini – period kada se prisjećamo istorijske pobjede na Mille Miglia 1930. i debija Quadrifoglija na Targa Florio 1923.

 

Logo koji odražava duh Alfa Romea kroz 115 godina

Jubilarni logo spaja naslijeđe Alfa Romea s modernim dizajnom, spajajući prošlost, sadašnjost i budućnost. Dijagonalna linija broja “115” simbolizira pokret i inovativnost – osnovne vrijednosti brenda. Broj “5” u centru kompozicije obuhvaćen je tako zvanim Biscioneom, historijskim simbolom brenda, koji daje osjećaj dubine i trodimenzionalnosti. Kontrast između crne i crvene boje podsjeća na identitet brenda – strast, sportsku prirodu i italijanski stil. Dizajn je omaž prethodnim Alfa Romeo logotipima, reinterpretiran u minimalističkom i savremenom duhu.
 

Dva ključna datuma koja oslikavaju DNK Alfa Romea

Odabir datuma za predstavljanje loga nije slučajan – 115. godišnjica poklapa se sa dvije legendarne trke koje predstavljaju duh brenda. Prva, 12–13. aprila 1930. godine: Mille Miglia je svjedočila pobjedi Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport #84, kojeg su vozili Tazio Nuvolari i Giovanni Battista Guidotti. Bila je to prva Nuvolarijeva pobjeda u ovoj trci i prvo dostizanje prosječne brzine od 100 km/h na tako dugoj i zahtjevnoj ruti. Alfa Romeo je tada osvojio prva četiri mjesta u plasmanu.

Drugi datum je 15. april 1923. kada je Ugo Sivocci pobijedio na Targa Florio u vozilu Alfa Romeo RL TF, prvi put sa simbolom Quadrifoglio na karoseriji. Ovaj amblem, stvoren kao amajlija za sreću, postao je ikona performansi i hrabrosti.
 

Godina ispunjena jubilarnim datumima i istorijskim značajem

115-godišnjica ima još veći značaj jer 2025. obilježava više sportskih i industrijskih prekretnica. Tačno prije 100 godina, Alfa Romeo GP Tipo P2 osvojio je prvo Svjetsko prvenstvo u automobilizmu, vođen genijalnošću Vittorija Jana i vještinama vozača poput Antonija Ascarija i Gastonea Brilli-Perija.

Također se obilježava 75 godina od debija modela 1900 na sajmu u Parizu – prvog Alfa modela proizvedenog u velikim serijama – kao i pobjeda Tipo 158 “Alfetta” u inauguralnoj F1 sezoni, sa Ninom Farinom kao prvim šampionom. U 1955. debitovala je Giulietta Berlina, a 1965. Giulia Sprint GTA. Godine 1975, model 33 TT 12 osvojio je Svjetsko prvenstvo konstruktora, a 1985. je predstavljena Alfa 75 – posljednji masovno proizvedeni model na Alfetta platformi.

Ove godišnjice nisu slučajnost već nevjerovatna sinhronizacija istorije. Svaki datum, svaki model, svaki uspjeh crta jedinstveni profil Alfa Romea – brenda koji ne prati vrijeme, već ga izaziva.